9 окт. 2017 г.

Грибочок клаптиковий.

Вітаю вас, мої любі.
Осінь.
Цього року в нашому краї багатий урожай грибочків. Я вже показувала свій маленький здобуток в минулих записах.
А тепер покажу грибочок клаптиковий.
Це прихватка у формі грибочка.


Мала я заготовочку з полосочок. Половинка блоку log cabin, розрізаного по діагоналі. Навіть і не пам"ятаю, коли і для чого я шила цей блок. 
Вийшла гарненька шляпка гриба.
 Для ніжки, травички і нижньої частини шляпки грибочка використала клаптики меблевих тканин.
Зворотню частину не сфотографувала, поспішала надіслати фото для звіту по завданню ПЕЧМОБУ на моєму любому ДублІріні.
Завдання було цікавим. Виготовити прихватку на осінню тему врожаю, але прихватка повинна мати не звичайну квадратну чи овальну форму, а бути овочем, фруктом, ягодою, банкою. Спочатку хотіла нашити комплект баночок з тканин, на яких зображено виноград, сливи, апельсини. Я вже колись шила прихватки-баночки.
 Але потім згадала про свої любі грибочки. І вирішила, що прихватка буде у формі грибочка.
Зшила лише одну, бо про завдання дізналася запізно, потім у вихідні виїжджала за місто. 
Часу на пошив було мало.
Свято врожаю відбулося.
Кого цікавить результат ПЕЧМОБУ, прошу навідатись

Дуже люблю такі СП.

Надолужую свої борги.
 А ось це фото ще однієї моєї знахідки в нашому лісі. 
Гарнюсенькі маленькі польські грибочки.
Щедрих вам врожаїв.
Удачі в усіх починаннях.

4 комментария:

  1. Коренастый такой грибочек получился, наверное, Инна,боровичок?!...

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. В этом году я познакомилась лично с польским грибом. Так что это - ОН.

      Удалить
  2. Інночко! І я тебе вітаю ! Гриб крутий у тебе - одним словом крутезний , креативний і в кольорах дуже осінній !

    ОтветитьУдалить
  3. Очень уютный грибочек, такой будет очень хорошим помощником в хозяйстве.

    ОтветитьУдалить

Как подписать комментарий, если вы не blogger:
напишите текст комментария
выберите в выпадающем окне "подпись комментария" строчку "Название/URL"
впишите свое имя и (если есть) адрес вашего сайта или блога
нажмите "продолжить"
нажмите "Отправить комментарий"