10 нояб. 2017 г.

Сумка квадратиками.

Доброго дня всім, хто завітав на мою сторіночку.
Показую сумочку новеньку.

Це зовсім не схоже на мої роботи. Не мої кольори.
Такого побажала замовниця. Світлого, ніжного.
Довго я збиралася її зшити. Клаптиків таких було обмаль. Я полюбляю шити яскраве і темне. А ще клітинку.
Був момент, коли хотіла відмовитися від замовлення.
А потім все склалося. Сумку зшила за три підходи.


Поки шила, пройнялася любов"ю до свого творіння. Подумала, що якщо замовниці не сподобається, то буде мені обновка на наступне літо. Скільки тієї зими?
Але я даремно хвилювалася. Сумку забрали. У неї нова хазяйка.

А я, пошивши її, освоїла кілька нових прийомів. Стьобку проводила зразу трьох шарів. Лице, прослойка і підкладка. А потім внутрішні шви обшивала бейкою.

Ось така сумочка всередині.
А ще я повправлялася в стібанні на вільному ходу машинки. Затягує процес.


Буду ще так шити. Сподобалось.
Лише кишеньки треба буде пришивати зверху ручками.



А що у вас новеньке?

4 комментария:

  1. Сумка сама нежность. И я как заказчица люблю такие цвета, но к моему гардеробу не подходит. Аккуратная работа.Кстати о кармашках. Вставлю пять копеек. Я шила пляжную сумку и карман сделала вот так https://ravlik-pavlik.blogspot.com/2016/07/blog-post_3.html Так когда-то на покупной было. Мне было удобно. Инночка,извини ,что лезу со своими советами. Но вдруг и тебе понравится (и ручки побережешь)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Ира, спасибо за комментарий. Извини, что сразу не ответила, жизнь меня сильно сейчас накрыла очередной проблемой. Люблю конструктивные коменты и советы. Мне нравится такой карман,как ты поазала.Себе бы так точно бы сделала. А здесь была другая ситуация, отделалась минимумом.

      Удалить

Как подписать комментарий, если вы не blogger:
напишите текст комментария
выберите в выпадающем окне "подпись комментария" строчку "Название/URL"
впишите свое имя и (если есть) адрес вашего сайта или блога
нажмите "продолжить"
нажмите "Отправить комментарий"